Kreatyna to wyborny suplement dla sportowców

kreatynaJak trzeba wymienić jeden najpopularniejszy suplement pozwalający uzyskać dużo lepsze sportowe wyniki to zazwyczaj wymieniana jest kreatyna. Korzystając z tego preparatu można w prosty sposób podnieść swoją siłę oraz przyspieszyć wzrost masy mięśniowej. Chcąc osiągnąć możliwie jak najlepsze rezultaty powinno się ów specyfik przyjmować w cyklach. Przyjmuje się, że pojedynczy cykl trwa przeciętnie sześć do ośmiu tygodni. Warto dodać, iż wspomnianych cykli powinno być w roku treningowym minimum cztery.

Kreatyna swoje właściwości objawia już ledwie po kilku dniach od rozpoczęcia jej przyjmowania. Niemal natychmiast zauważalny jest wzrost poziomu siły oraz wytrzymałości, a do tego mięśnie zwiększają swoją objętość. Dzięki temu wszelkie treningi sportowca mogą przebiegać na znacznie większej niż dotychczas intensywności. Chcąc nie zaprzepaścić efektów, które daje kreatyna należy wykluczyć z jadłospisu jakikolwiek produkty mające działanie moczopędne.

Dodatkowo powinno się w tym okresie przyjmować znacznie większą ilość wody. Oczywiście nie można bagatelizować też roli diety, bo ta powinna zawierać produkty bogate w cynk, magnez, chrom oraz lecytynę. Dzięki temu znacznie łatwiejsza będzie akumulacja kreatyny w organizmie.